Diari TnF #4: Sarapan rendah lemak! Tinggi protein dan serat!

Hari ini saya terpanggil untuk kongsikan satu menu sarapan daripada seorang peserta TnF. Saya panggil Kak Yati. Setiap hari saya memang tertunggu-tunggu perkongsian daripada beliau. Kak Yati sering memberi inspirasi kepada saya melalui menu-menu diet beliau.


Tahu tak apa ni? Ini sarapan yang sihat - RENDAH LEMAK, TINGGI PROTEIN, TINGGI SERAT dan mengandungi beberapa vitamin penting seperti C daripada buah oren dan kurma.

Oat + Cinch Shake + ESP + kurma + oren

Sedapp ni.. kenyang sampai tengahari. Diambil bersama TEH HIJAU tanpa gula.

Cuba lah! Bagi yang belum memiliki ESP atau Cinch Shake, boleh hubungi saya untuk dapatkan minuman protein anda!
WhatsApp/Telegram +6019-6658599

Sudi-sudi lah berkawan dengan saya di fb:
 Yanne Abu @ url:  www.facebook.com/yanne.abu 

Untuk info dan tips berkenaan projek TnF, sila 'like' fb page:  Body Shaping and Weight Management Concept 
@ url:  www.facebook.com/trimandfitshakleemalaysia 


Comments

Popular Posts