Selamat Hari Ibu!!


Selamat Hari Ibu buat kawan-kawan yang dah jadi mak!! Hehe..

Ahad, 9 Mei semalam adalah hari paling best setakat ini sebab semua adik-beradik saya ada kat rumah pada hari paling bahagia buat semua ibu!! Hurm, mak mesti sangat seronok semalam kan?

Selalunya, mesti ada yang tak dapat balik.. Saya ni tak payah risau lah.. Setiap minggu seboleh-bolehnya balik rumah.. Dari undergrad lagi.. huhu.. Bagi saya, keluarga adalah segala-galanya.. Rasa puas bila dapat gembirakan hati mak dan abah dengan selalu balik rumah! huhu.. Kawan-kawan boleh datang dan pergi, tapi adik-beradik dan keluarga ibarat air dicincang tak akan putus!

Bukan lah bermaksud saya tak suka berkawan.. huhu.. Tapi dulu-dulu ada jugak seorang kawan saya ni cakap saya tak appreciate dia.. Sebabnya, saya selalu keluar dengan bf saya dan hujung2 minggu tak keluar ke Ipoh dengan dia dan kawan2.. Sebab saya balik rumah! hahahah.. Mintak maaf lah.. Dia pun keluar dengan bf die jugak tp masa cuti-cuti semester sebab die dgn bf die dok negeri yg sama.. sy dgn bf sy tak sama negeri.. Lantak lah dia! Kecoh je kan.. huhu..

Hurm, ni lah hadiah yg saya dan adik-adik saya bagi pada mak!


U for Ungaro Fever For Her, perfume dari AVON.. Mak suka sangat!!!! Seronoknya kami masa tu!! Perfume ni memang wangi wa cakap lu..

Kalo siapa2 nak beli perfume avon online sebab malas nak gi buang minyak kete or buang masa kan, leh tengok sini: Diana Classic Collection XD

Comments

Popular Posts