Rawatan rambut gugur lame nyeeeeee!!!

Tengahari tadi, aku, rumate aku dan seorang lagi hosmet bernama ijan telah keluar untuk makan tengahari di sebuah kedai di Taman Maju sederet dengan bank Rakyat (taip panjang-panjang macam lah korang tau kat mana kan?? ;P) bernama kedai Nasifah. Makan memang sedap lah..

Lepas makan tu kitorang singgah la ke Spa Idaman sederet dengan KFC tu (weih, Seri Iskandar dah ada KFC!!) sebab ada member ni nak buat rawatan resdung. Tak kisah la kan.. Budak tu cakap sejam. Fine, kitorang pun cam lepak2 aje la.. Ijan nak balik tapi aku lak rasa nk buat rawatan rambut gugur. Die ckp setengah jam.. Fine... Ijan pun sanggup la tunggu aku..

Lepas sejam, rambut aku baru setel krim rawatan, belum stim lagi tuuu.. Ijan cam dah tensen aku rase, aku pun cam dah rase bersalah sebab tahan die.. Sorry eh Ijan.. huuhuu.. T_T Pastu Ijan pun cakap nak blah.. aku pun tak kesah dah sebab aku cam rasa lame lagi je.. Itu pun biler aku tanye die ckp lagi setengah jam. Pale otak die!! Setengah jam tu baru stim aje!! Nak cuci lagi, conditioner lagi, blow lagi!!! Last2 2 jam lebih semua nya.. Member aku yg resdung tu plak siap dulu..

Die dah nmpk kut rambut aku tebal dan panjang asal tak terus terang je lame skettt.. ni tak.. tiap kali tanye, setengah jam lagi kak.. setengah jam lagi kak.. Hisy!!

Geram aku! Huh.. Sabar jelah.. tak nak aku buat rawatan rambut gugur kt salun lagi dah.. buat sendiri aje laaa... Tak pun lenkali kalo aku nak pegi, aku pegi sorang2.. huhu..

Comments

  1. tu lah.lame giler.pasni klu org tu ckp stengah jam mknanya dua jam. klau die cakap 2 jam, maksudnya smpai malam bru siap.hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. betul3.. takmo pi spa tu dah.. takut.. hahah..

    ReplyDelete
  3. Biasa la tu.. sebab rambut tu nak muka gugur makin masa lama juga ...

    ops, tumpang lalu tuan tanah , nak bagi info nie kat sesaper yang memerlukan :

    Serum rawatan rambut untuk pelbagai masalah rambut biasa & kronik seperti gugur , botak , uban & pelbagai.

    Kunjungi BioherbsCollection.Com

    Harap Maklum.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts