Mind your own business..

Ada mulut2 di sekeliling aku yang suroh aku cari lain (berkaitan pakwe aku).. haa... Mulut2 ni ade lah kepunyaan orang2 yang dekat tp jauh (atau jauh tp dekat ke.. ahhh lantak laaa!!) dengan aku tp pk la weii, ko kenal aku brape peratus?? 10%?? 5%?? Layak ke ko ckp camtu kat aku?? ko ingat aku ni pompuan yg 'mudah' ke??

Hey!! Aku tak kesah pun ko kawen sape dan macam mane weii!!! Selame ni aku idup pun tak susahkan kau!! ( Haa.. kan dah kasar bunyi nyee...)

Mak bapak aku pun rilek je yg ko kecowh2 tu pahallllllll~~~~ haihhh.. hangin satu badan aku (pd hari itu saje lah!! hoho~)


Ayat die.. "Ramai lagi org lain, yan.." Tak pasal2 je, pdhal takde pulak aku sebut ape2 pasal pakwe aku time tu.. Aku senyum jela sbb aku rasa aku tak perlu amik pusing ape die ckp tu..
[edit]dalam hati aku ckp, 'a ah. mmg ramaiiii... buaya darat, pisau cukur, kaki pukul, kaki pompuan.. ramaiiii.... ramai sangattt...'

Tak jadi isu punnn~ Tah ape la bende buruk die denga kan.. Isk tak masuk lgsg aku dengan org2 yg suke percaye ckp org lain, jenis tgk luaran, first perception!! Boring~~ Cuma aku nk warning aje laa kalo ade sape2 yg rase kenal sgt dgn aku ni, sila tampil ke hadapan.. Aku nk tgk, betul ke korg kenal sgt dgn aku......???

Aku tak sombong (tak caye tanye kwn2 aku.. huhu), tp kalo ade yg mule jage tepi kain aku, aku akan persoalkan hak org tu terhadap aku.. So, think twice!! Lagi sekali aku igtkan ye (sbb aku dh penah sentuh pasal ni dlm post2 sblm ni..), 'jage tepi kain' dan 'ambil tahu' ada definisi yg berbeza.. So, jgn salah faham. Aku boleh terima pendapat org, tp bkn calang2 org..


Memetik lagu adam n stacy, Menggegar Dunia.. (cehh.. poyo je kan?? :P)

Biarkan orang berkata kita pasangan tak kena
Biarkan mata-mata menjeling penuh curiga
Mereka tidak tahu hubungan engkau dan aku
Meletup bila bersatu

Walaupun ku kekiri, ku kekanan
Kita maju ke hadapan
Siapa benar siapa salah
Yang penting sama mengalah

Comments

Popular Posts